До 200-річчя

Розповісти про нас



Статистика




Заходи для дітей:

24 березня – еколог. година «Цікавий світ природи»
(до Всесвітнього дня Землі і довкілля) (3 – 4 кл.)

Заходи до 200 – річчя Т.Г.Шевченка
3 березня – кн.виставка «Шевченко і Сучасність» (5 – 9 кл.)
9 березня – літ. вікторина «Чи знаємо ми Шевченка?» (5 – 6 кл.)

Тиждень дитячого читання
12 березня – кн. виставка «Читання і творчість» (дошк.1 – 4 кл.)
24 березня – кн. виставка «Перезавантаження… Книгою!» (5 – 9 кл.)

Тиждень дитячого читання
28 березня – Всеукраїнський конкурс «Найкращий читач – 2014» (номінація: діти) (6,7,8 кл.)

Тиждень дитячого читання
31 березня – он – лайн бібліокінозал «Казка у книзі та на екрані»
(дошк. 1- 4 кл.)

1 квітня – гра – вікторина «Жарти з – під шкільної парти»
(до Дня сміху) (2 кл.)

10 квітня – кн. виставка «Земля у долонях Людини»
(5 – 9 кл.)

11 квітня – віртуально – пізнавальна год. «Дітям про зорі і планети»
(до Дня авіації і космонавтики) (4 кл.)

21 квітня – бесіда – діалог з педіатром «Вирости здоровим!»
(до Всесвітнього дня здоров’я) (3 – 4 кл.)

26 квітня – літ. година «Поетична екологія Ліни Костенко»
(5 – 6 кл.)

28 квітня – кн. виставка «Салют і слава, Перемого!»
(5 – 9 кл.)

Книга вчить
як на світі жить!
Друк e-mail

alt

«Смійтеся на здоров'я»

1. Скільки яєць можна з'їсти натщесерце?
(Одне, останні не натщесерце)

2. На яке дерево сідає ворона в дощ?
(На мокре)

3. Скільки хвилин треба варити круте яйце: дві, гри, п'ять?
(Його варити не треба, воно вже зварене)

4. Де вода стоїть стовпом?
(В стакані)

5. Що діється з червоною шовковою хусткою, якщо її опустити на 5 хвилин на дно моря?
(Буде мокрою)

6. Якою хворобою на суші ніхто не хворіє?
(Морською)

7. Що у людини під ногами, коли вона йде по мосту?
(Підошва)

8. По чому часто ходять і ніколи не їздять?
(По сходах)

9. Як далеко в ліс може забігти заєць?
(До середини лісу, далі він вже вибігає з лісу)

10. Що станеться з вороною через три роки?
(Їй ітиме четвертий рік)

11. Під яким деревом ховається заєць під час дощу?
(Під мокрим)

12. Семеро братів мають по сестрі. Скільки всього сестер?
(Одна)

13. Якщо кішка залізла на дерево, а тепер хоче спуститися по гладенькому стовбуру, як вона буде спускатися: головою вниз чи хвостом вперед?
(Хвостом уперед, інакше вона не утримається)

14. Хто над нами догори ногами?
(Муха)

15. На що схожа половина яблука?
(На іншу половину)

16. Можна в решеті принести воду?
(Можна тоді, коли вона замерзне)

17. Летіло три страуси. Мисливець одного вбив. Скільки страусів залишилося?
(Страуси не літають)

18. Що знаходиться між містом І селом?
(Літера «І»)

19. Що можна побачити із закритими очима?
(Сон)

20. Коли чорній кішці легше всього зайти в дім?
(Коли двері відкриті)

 

Українські народні головоломки,
шаради та різноманітні запитання

А) Летіли гуси, а назустріч один: «Здрастуйте, сто гусей», — каже. — «Нас не сто, а щоб було сто, треба ще стільки та півстільки, та четверть стільки і ти один». Скільки летіло гусей?

Б) Летів гусак, зустрів ключ гусей та й каже їм: «Добрий день вам, сто!» — А вони йому кажуть: «Коби нас було ще раз кілько, кілько нас є, та й полови­на, та й четвертина, та й ти, то би нас було сто». Кілько ж було гусей в тім ключу?
(Тридцять шість)

Летіли горобці, сіли на стовпці. Як сядуть по два — один стовпець лишній, як сядуть по одному — один горобець лишній. Скільки горобців і скільки стовпців?
(Чотири горобці і три стовпці)

Летіло стадо гусей та й сідали в лісі; то як посідають по двоє, то одно дерево лишнє останеться, а як по одному, то одному ніде сісти. Скільки було гусей і дерев?
(Четверо гусей і троє дерев)

Летів гурт голубів, і стояли дуби; як сядуть по двоє — один дуб гуляє, як сядуть по одному, то дуба не вистачає. Скільки було голубів і дубів?
(Чотири голуби і три дуби)

У хлопчика стільки ж сестер, скільки й братів, а в його сестри сестер вдвоє менше, ніж: братів. Скільки в сім'ї сестер і братів?
(Три сестри і чотири брата)

Пасли два хлопці поросята, і один каже другому: «Дай мені одне порося, то в пас буде порівну». — А другий каже; — «Дай ти мені одне, то в мене буде якраз вдвічі більше, як у тебе». По скільки було в них поросят?

У мене в двох кишенях є гроші; коли з одної перекладу в другу один карбованець, то буде порівну, а коли з другої перекладу в першу один карбованець, то в першій буде вдвічі більше, ніж у другій.
(Двадцять чотири тисячі)

Знайшли гривеника і поділили: чоловікам по півтори копійки, жінкам по копійці, а дітям по чверть копійки. Скільки було чоловіків, жінок і дітей?
(Один чоловік, п'ять жінок, чотирнадцять дітей)

Як сорок п'ять горіхів розкласти на дев'ять тарілок так, щоб у кожній була різна кількість горіхів?
(Один, два, три, чотири, п'ять, шість, сім, вісім, дев'ять)

Сорок п'ят і сорок п'ят — скільки буде?
(Вісімдесят)

Несла жінка в відрі сто яєць, а дно випало. Скільки зосталося?
(Жодного цілого не зосталося, всі розбіглися)

Летіла сорока, а за нею сорок. Скільки було со­рок?
(Двоє)

Сиділо на дереві десять горобців. Я кинув палку і двох вбив. Скільки на дереві зосталося?
(Жодного, бо всі, які уціліли, полетіли)

Летіло двадцять ворон. Стрілець двох убив. Скіль­ки лишилося?
(Двоє вбитих, а останні полетіли!)

Летіло п'ять голубів, три мисливець убив, скільки зосталося?
(Три вбитих, а останні полетіли)

Горіло сім свічок, дві з них потухли, скільки залишилося?
(Дві, які потухли, а останні згоріли)

У млині чотири кутки, в кожному кутку сидить кіт, проти кожного ще три коти. Скільки котів у млині?
(Чотири)

Сидить три коти, проти кожного кота сидить два коти, скільки всього котів?
(Три)

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити